Sticky Business: Plan With Me
Plan With Me not only brings you a delightful array of cozy stickers for your shop but also infuses them with a unique theme! Plan With Me centers around planning, writing, bullet journaling and everything stationery. Plus, you'll have the chance to connect with new friends like the penpals Tim and Sanjay or Dani, the travel blogger.