TAISHO x ALICE ALL IN ONE - English Text Mode Add-On
You will need to update TAISHO x ALICE ALL IN ONE to Ver. 1.0.2 or later before downloading the DLC.
After downloading, the Japanese/English Text Toggle Mode will be added to the original Japanese-only mode (Monolingual Japanese Mode).
You will need to start a new game to use Japanese/English Text Toggle Mode. At least 79MB of free space in the system's memory is required to save your progress.
In Japanese/English Text Toggle Mode, you can choose whether the story text and selections are displayed in English or Japanese.