Tails Hat + Outfit
A Mii Fighter costume of Tails from the Sonic The Hedgehog series is now available. The outfit part is for Mii Gunners only, which is perfect for a mechanical genius like Tails. The pop-gun may look like a toy, but it unleashes incredible power! Wear this costume and battle your friend Sonic!