Play as Patrick "Bash" Conaghan, a rootin'-tootin' gunslinging addition to the Strange Brigade!
A rough-around-the-edges brawler and adventurer, "Bash" is happy to go wherever there's danger and treasure to be found. Along with brand new amulet power, his master gunslinger skills bless him with hefty headshots and fast recharging explosives!