The Coma 2B: Catacomb - The Gamer Youngho
Meet Youngho! This guy spends all of his time outside of school hours gaming! His knowledge of the game helps him navigate this ‘horror game’ like situation. When he rolls on the floor, he can ‘Evade’ like a game character to avoid enemy attacks. Remind you of a blue hedgehog? Or a squinty-eyed spy agent when he hides? That's Youngho, and his Necroblade... no, his magical lightsaber will transform him into a valiant Dark Lord in an instant!