The EXILE DLC
Europe, 1925. There's the invisible world... and then there's the invisible underworld. The reckoner mobs exist on the fringes of the possible. They traffic in the most precious commodity imaginable: life, apportioned and credited in the Cindered Tally of the Madrugad.
You were one of them. Now you're on the run, with nothing but the clothes on your back and a staggering fortune in borrowed years. The reckoner lord you betrayed is intent on extracting every heartbeat you've stolen - even if he has to track you across three continents.
Disappear into the mists of the Nameless Name of the Velvet... use your lethal loot to win favour and wealth and build a new life... or choose defiance, and attempt the impossible.
EXILE is a new expansion for Cultist Simulator which shatters and remakes all the rules you knew. BEWARE! EXILE’s mechanics are dramatically different from the main game. The strategies you learnt for Cultist Simulator won’t work here.
The EXILE legacy is always available if you've been claimed by Poppy in payment of a debt. You can also begin it directly from the menu screen.