The Two Valkyria
This story can be played after completing Chapter 18 of the main story. Complete this extra story to unlock Crymaria, Nikola, Chiara, and Selvaria for use in the main game, along with swimsuit uniforms for each. To access this story, go to Book Mode > Menu > Extra Stories.