The Wonderful 101: Remastered Time Attack
A new way to experience the 100-hero Unite Action spectacular The Wonderful 101: Remastered has just made the scene in the form of a free DLC game mode!
Time is a purely action-focused challenge in which you can try your hand at beating stages as fast as possible. Non-essential cutscenes are skipped automatically to let you blast through the stage of your choice stress-free, and when trying to outdo yourself, you can keep an eye on the new Record Gauge to see how you're stacking up against your personal best! You can also upload your times to online rankings and see how you compare to Wonderful Ones from around the world!
To the mighty heroes who've banded together across the globe to repel the GEATHJERK invaders, we present this Time Attack in gratitude.