Toby the dog, as previously seen in Nine Parchments, has his own adventure in Heatherwood Hall with the Three Heroes! Follow the pawsteps of Toby and help him find all the treats hidden in the castle and its gardens.
To access Toby's Dream, complete the Prince's Dream level of Trine 4: The Nightmare Prince and locate Toby's Dream in the level selection map.