550 hp with rear-wheel drive… This powerhouse concept car has become reality.
Inspired by the GT40, multiple winner of the 24 Hours of Le Mans, a limited edition of 4,038 units of the FORD GT was brought to market.
Its impressive features and sporty design make it an exceptional vehicle, perfectly adapted and ready for Extreme-Khana.