Winter Pack
The snow is falling on Poster Disctrict, so download the Runbow Winter Pack to get two brand new costumes: the Arctic outfit and the Snow Sport Outfit. Also, get your heart pumping with a brand new piece of music, "You Sleigh Me!" It'll have you dashing and laughing all season long.