World 3 - New Kelp City
Hey Fry Cooks, welcome to New Kelp City, SpongeBob: Krusty Cook-Off’s comic book convention themed third world! Get cooking and show off your skills behind the grill as you deliver delicious dishes and defeat E.V.I.L villains in 5 Super Powered new restaurants !