Zero's Helmet + Armor
A Mii Fighter costume of Zero from the Mega Man X series is now available. The outfit part is for Mii Swordfighters only, which is a good fit for the Rank SA reploid. Take your blue Beam Saber and show your enemies the power of a Maverick Hunter!