The nightmare is almost over, but the few surviving members of the Hell Cult have retreated deep into Hell, and have put into motion the mysterious Projekt Ragnarök. Schweiger is the only one able to guide Alpha Squad to wherever they have hidden, and to stop whatever ritual of annihilation threatens the world.
Conquer Hell in the devastating 2-part Ragnarök campaign, and hopefully find some answers in the process. In addition, there are a whole host of new outfits and headgear for you to try out while you battle through the inferno!