Journey back to the beginning of Mario's career, when the plucky hero single-handedly took on the mighty Donkey Kong for the very first time!
Save Pauline from DK's clutches by negotiating platforms, dodging bouncing barrels and deadly fireballs, to reach the top of each stage.
This authentic version of the arcade classic reinstates the cement factory level that was not included in the original NES release, plus some additional touches that make this the definitive home version!