Gear up for ultimate speed in Super Hang-On! The hit arcade racing sequel to the SEGA classic “Hang-On”, originally released in 1987, Super Hang-On will put your street bike skills to the test. Tour through 48 challenging tracks set across four continents and explore the rush of true arcade gameplay as you blaze through checkpoints in a race to beat the clock and your competitors. Experience the thrill of street bike racing and earn your place at the top of the scoreboards in this must-have classic today!