Wonder Boy in Monster Land
The once beautiful kingdom has been thrown into chaos by a ferocious fire-breathing dragon and his monstrous henchmen, whose aim is to create their own Monster Land. Unable to defend themselves from the onslaught, the people cry out for a hero to save them! As Wonder Boy, set out on an incredible journey across different environments and dungeons, collect powerful weapons and spells, and rid the land of evil!