Awesome 8 bit adventuring comes to your GBA, as this classicNES title casts you in the role of heroic Simon Belmont, pitted against the diabolical Count Dracula and his nightmarish army of creatures that go chomp in the night. Vampires, zombies and mummies all make for a chilling arcade romp, but as long as you've got your whip at your side you'll be okay - won't you? Poltergeists, puzzles, pork chops - this one's got 'em all...