For pure fantasy football on the go, you can't get better than FIFA 06. Choose from top-flight teams like Chelsea, Manchester United, Barcelona and Juventus as you play in the world's most glamorous football leagues. Precise control allows you to pass to a team mate or shoot for goal with devastating accuracy, while if you like to play a defensive game you can win the ball with ferocious tackles on the opposing players. With representations of real life players performing on the pitch, plus slick visuals that bring the action vividly into life, this small-screen feast of football conjures up the biggest of big match atmospheres. Play a quick friendly international or domestic fixture, or embark upon a season long quest for silverware - now football fanatics on the move need never go without the beautiful game...