Mario Golf: Advance Tour continues the Mario Golf tradition of being part simulation, part role-playing game. Create your character, join the clubhouse and start on the road to becoming a pro.
In the main story mode, take on a roster of daunting opponents across a series of fiendishly designed courses, and build up your experience points to improve your skills. If you make it to the top, you might face off against Mario and company!