Mario Kart: Super Circuit
The Mario Kart series’ first handheld outing is fun and lightning-fast! Mario Kart: Super Circuit takes the best elements of Super Mario Kart and Mario Kart 64, and turbo-charges them with 20 extra tracks, plus 20 classic tracks for experts to unlock.
All the regular characters are here, including Mario, Luigi, Yoshi, Wario and more, plus your favourite items like Red Shells, Bananas and the much-feared Spiny Shell!