Mario & Luigi: Superstar Saga
The Mario Bros. team up in this hilarious action-packed role-playing game. When an evil witch steals Princess Peach’s voice, Mario and Luigi must venture beyond the Mushroom Kingdom to a mysterious new world packed with surprises!
Take control of both brothers as you explore the vast lands of the Beanbean Kingdom, encountering wacky characters and bizarre new enemies. Enjoy the deep story and brain-teasing puzzles of an RPG, and test your reflexes in battles by combining the Bros.’ skills to pull off powerful new moves.