Mario Power Tennis
Do you have the skills to go head-to-head with the tennis pros of the Mario universe? As a young rookie enrolled in the Royal Tennis Academy, train your character and build up their stats before you take on the Mushroom Kingdom's best!
Part role-playing game, part sports simulation, Mario Power Tennis lets you take your character to the top in Power Tour Mode and master Power Shots in Power Training Mode. Enjoy the wide repertoire of moves with quick and simple controls, and look out for many familiar faces!