Mega Man Battle Network 2
Return to the cyber-crime battlefield of the future, as Mega Man Battle Network reboots for a new adventure. A shadowy criminal organisation has created a deadly virus that threatens to wreak havoc. It's up to Lan and his software sidekick Mega Man.EXE to stop the virus before it spreads.
Enjoy a rich role-playing quest coupled with thrilling turn-based combat scenes as you employ Battle Chips to defeat digital enemies. Now, Mega Man.EXE's abilities and looks are also customisable to suit your play style.