Mega Man Battle Network
In the future, a youngster named Lan battles cyber-crime with his Personal Exploration Terminal (PET). But Lan's PET is no ordinary avatar; it's Mega Man.EXE, a cyber-identity which infiltrates the crime-ridden network to battle destructive computer viruses!
Defeat viruses in real time and collect Battle Chips: data containing valuable weapons and critical system info. There are more than 175 Battle Chips to collect. Help Lan and Mega Man.EXE restore peace and order to the network!