Fortunately, Zero's arsenal is now even more powerful. New customisation chips replace the previous Form system, allowing you to combine chips to adapt to any situation, and the Cyber Elf system has also been overhauled. Plus, Zero's new Recoil Rod weapon will make sure that enemies get the point!