Metroid
Before Prime and Fusion, there was Metroid... Rediscover SamusAran's classic first outing, as Metroid hits the NES Classics range on Game Boy Advance. Infiltrate Zebes, the Space Pirate's home planet, and take on the menace of the Mother Brain! As you progress ever deeper into enemy territory, seek out suit enhancements like the Morph Ball and Ice Beam - and attempt to save the galaxy from total destruction.