The world is once again threatened with being buried by a mysterious outbreak of coloured blocks. Only the heroic Mr. Driller can save the day! Or can he? Enter Anna Hottenmayer, a rival driller!
As Mr. Driller or Anna, you must dig to safety, avoid falling blocks, and scramble to reach air capsules to replenish your oxygen. Test your drill skills in three game modes: Mission Driller, Endless Driller, and Time Attack Driller.