Polarium Advance
The rules of Polarium are simple, but – as with all great puzzle games – tricky to master.
Each stage presents a grid of mixed black and white tiles. To clear the stage you must plot the path to flip over certain tiles, changing the grid to a single colour, in one turn!
Polarium Advance features 365 puzzles – one for each day of the year – a Time Attack mode against the clock, and a puzzle creator mode so that you can create your own brainteasers for your family and friends to solve.