Super Ghouls 'N Ghosts
Battle through deadly stages and beat each level’s boss to progress. But watch out: if Arthur is injured his armour will break, leaving him in just his boxer shorts!
This Game Boy Advance version includes an exclusive Arrange Mode featuring even tougher levels and bosses based on the previous games. Are you up to the challenge?