Super Mario Ball
Roll up, roll up! See Mario in his most unique guise ever: a pinball! In Super Mario Ball, a visit to a fairground sees Princess Peach turned into a ball and kidnapped by Bowser, so the perky hero clambers into a cannon and shoots after her.
Ricochet around the themed levels, consisting of deviously designed pinball tables, and defeat enemies to collect coins and stars. Rack up enough stars to unlock doors to new areas — but you won't be able to progress until you defeat each boss. So what are you waiting for? Roll to it!