The Legend of Zelda: A Link to the Past & Four Swords
Experience two great games on one cartridge in The Legend of Zelda: A Link to the Past & Four Swords. In A Link to the Past players will experience the classic Super Nintendo adventure in portable form. Four Swords, on the other hand, gives multiple would-be heroes the chance to play together in the first ever Legend of Zelda multiplayer experience!
The Legend of Zelda: A Link to the Past is the complete Super Nintendo classic in portable form. In this sprawling adventure, Link receives a telepathic message from Zelda, imploring him to help.He must find the Master Sword to prevent the evil wizard Agahnim from releasing Ganon from his Dark World prison.
The second game, Four Swords, is the original multiplayer Legend of Zelda title. When an evil creature called Vaati breaks an ancient seal and captures Princess Zelda, it's time to unite! Between two to four players brave the dangers of multiple dungeons and enjoy a unique blend of co-operation and back-stabbing as they unite to solve puzzles and swap items, and compete to pick up Rupees that increase their individual scores. Completing Four Swords will also unlock new content in A Link to the Past, making all the adventure even more rewarding!
Both games feature tons of that special Zelda brand of monster-battling, puzzle-solving, item-using action. Talk to all sorts of people and creatures to gain information about how to move forward in your quest. Fight enemies and battle through dangerous and complicated dungeons to recover key objects that open new areas. Wield swords, throw bombs, perform dash attacks, manipulate objects; and, of course, acquire items that give additional abilities.
Relive a classic adventure in The Legend of Zelda: A Link to the Past and discover the magic of multiplayer in Four Swords - two amazing Zelda experiences on one cartridge!