Loot-loony Wario has discovered his biggest score yet: a fabulous golden pyramid filled with riches. Trouble is, its denizens don't want to give up the treasure easily – but that hasn't stopped Wario before!
In Wario Land 4, the greedy hero finds himself no longer invincible, as in his previous platform adventures. However he can undergo amazing transformations that aid him in his quest; now he can become Bat Wario, Bouncy Wario and even Zombie Wario!
Four guardians stand jealously over the four sections of the pyramid. Wario will either have to defeat each guardian, or activate a switch and escape before time runs out!