Yoshi's Island: Super Mario Advance 3
When the evil Kamek tries to kidnap the baby Mario brothers, Yoshi must save the day. Carrying Baby Mario on your back, traverse a gorgeous crayon-coloured world – stomping on enemies and throwing eggs – to defeat Kamek and his master Baby Bowser!
Yoshi's Island: Super Mario Advance 3 is acclaimed for its captivating visuals and gameplay that keeps you on your toes, as you protect Baby Mario through fiendishly designed levels.
Also included is the original Mario Bros. to round off a perfect nostalgic package!