You are the perfect soldier; a synthesis of human and machine. You are the Bionic Commando! This fast-paced Game Boy Color exclusive blends elements from previous versions of the classic platform shoot ‘em up and adds new features of its own.
Choose from a stealthy female or powerful male commando, and battle through more than 20 diverse levels. Enjoy favourites like communication screens to contact your HQ, or to tap into enemy transmissions, plus all-new elements like a first-person sniper mode to take out enemies at a distance.