Harvest Moon GBC
Follow in your grandfather’s (muddy) footsteps and become a master farmer! This classic simulation lets you get hands-on with every aspect of farm life, from sowing crops to raising animals. The harder you work, the bigger and better your farm will become.
You can also visit the town to buy supplies; from food and drink to keep up your strength, to labour-saving tools for making life easier.
Short on time? Let the Harvest Sprites tend to your farm while your Nintendo 3DS system is switched off!