Cast off on a unique role-playing adventure! Legend of the River King sees you play as a young fisherman seeking a mystical fish to cure his sick sister.
You can also raise a virtual pet fish, watch it grow and even evolve into another species.
It’s an aquatic quest that will test your bravery, skill, heart and, indeed, sole!