ADVENTURE ISLAND
Master Higgins is back! Help him search through uncharted islands for the missing princess Tina! Grab a skateboard and dash across savage lands filled with spiders, cobras, skeletons and more! Crack open monster eggs to free your dinosaur buddies - they'll give you a wild ride!