Donkey Kong Land
Donkey Kong teams up with his sidekick, Diddy Kong, on a new adventure in this platformer inspired by the classic Donkey Kong Country.
Face flying pigs, deadly Zingers and reptilian Kremlings as you journey through a mysterious pirate ship, perilous snow, an unbelievable underwater temple and crazy capers in the sky.
Fun fact: the original Game Boy version was released on a special, banana-yellow Game Pak!