There are two main modes: A-Type and B-Type. A-Type is an endurance game that challenges you to rack up a huge score by clearing lines while the Tetriminos fall faster and faster. In B-Type you must clear 25 lines to win, but you can raise the stakes by increasing the falling speed of each Tetrimino and adding more obstacles within the Matrix. Do you have what it takes to win 'Level 9', 'High 5'?