METAL SLUG 4
Metal Slug 4 is the fifth instalment in the Metal Slug series. Choose from four different mercenaries and battle against the terrorist group "Amadeus". Skilfully jump and shoot your way through enemies while picking up items to replenish your weapons.
Like in the previous games, you can ride vehicles and fight vigorously against enemies. Furthermore, Metal Slug 4 introduces the all-new Metallish System, an interesting bonus scoring system that puts a new spin on things. Additionally, there are new items and characters, creating a fresh new take on the Metal Slug universe.