REAL BOUT FATAL FURY
Real Bout Fatal Fury was first released in 1995 and is the fifth instalment in the Fatal Fury fighting game series. Although based on the previous games, this sequel saw the introduction of an independent Sway Button, a more evolved Combination Attack system and the Ring Out component, making for speedier and more enjoyable gameplay.
Real Bout Fatal Fury features 16 playable fighters including the Jin brothers (the boss characters from the previous game), as well as fan-favourites Billy Kane and Duck King. Cut through the ruthless competition and aim for the top!