Originally released in 1993, Sengoku 2 is a scrolling beat 'em up game featuring warriors that have been summoned by a sorceress princess to take down a dark lord while battling through various epochs.
As in the original Sengoku, you can transform your characters – however, this time you don't have to save your ally to be able to transform into them, as you can change among the Ninja, Tengu and Ninja Dog freely right from the beginning.