NES classic City Connection is a driving action game which sees you race across all the highways of the world!
After breaking into a New York paint store you get behind the wheel of a customised automobile. You must avoid pesky cats and the ever-present police who will stop at nothing to bring your journey to a screeching halt!
Utilising oil cans and death-defying jumps, throw your assailants off your trail and travel the world from New York to Japan in this exciting arcade classic!