Dig Dug
Get on down with Dig Dug and wage underground war with your trusty pump! Vanquish persistent Pookas and fiery Fygars to clear each stage.
This classic game blends old-school arcade action with strategy; try to lure multiple enemies into position and satisfyingly squash them with a single rock!