Double Dragon III: The Sacred Stones
Billy and Jimmy face their toughest challenge yet as they must save Marian from an evil organization in pursuit of the legendary Rosetta Stones. Like other games in the Double Dragon series, you can play through this perilous journey by yourself or with a friend in multiplayer.
The NES version of Double Dragon III: The Sacred Stones is different from the arcade version and introduces an innovative feature: the player can recruit two bosses as allies and switch between characters at any time.