Flying Dragon: The Secret Scroll
In a remote region of China, wise martial arts teacher Juan is attacked, and robbed of his precious scrolls. When his apprentice Ryuhi learns that the gang responsible is taking part in the World Tournament of Contact Sports, he vows to avenge his master and retrieve the scrolls.
Flying Dragon: The Secret Scroll is a mix of platforming and fighting action. Battle your way to the next round of the tournament through side-scrolling action sections, and then defeat your opponents in the ring using a range of defensive and offensive moves.