Kung-Fu Heroes
Kung-Fu Heroes is a comical action game starring Jacky and Lee, two martial arts masters who must save a princess, and retrieve treasure when monsters attack their land.
Only your quick wits and reflexes will see you through to the final castle, and to secure the princess' safety.