Milon's Secret Castle
In a world where music is language, an evil warlord imprisons the queen and steals all the musical instruments. The heroic Milon mounts a rescue mission, armed with only magic bubbles to help him reveal hidden items and defeat enemies.
This cult platform classic is packed with musical references – look out for music boxes that transport Milon to a bonus stage where you must collect notes to turn them into cash.