Wild Gunman
Do you have what it takes to be the fastest gun in the West? Wild Gunman pits you against quick-drawing outlaws to see if you can beat them with speed and accuracy. Originally for the Nintendo Entertainment System using the Zapper light gun, you now use the Wii Remote* to take aim and fire before your opponent does.